Wiosna.

  Zima to okres pozornie większej ilości wolnego czasu. Niestety krótki dzień i ponura aura nie sprzyjają tworzeniu. Jest to słabe usprawiedliwienie braku aktywności na blogu, ale lepszego nie mam.

Easter egg.
Zestaw RCbus z zielonym wyświetlaczem.


Na szczęście zły okres mamy za sobą, więc trzeba brać się do pracy. Obiecałem coś specjalnego, bo pracuję nad pewnym projektem od listopada, ale jeszcze go nie dokończyłem. Podtrzymuję obietnicę.

Easter egg.
Zestaw RCbus z bootloaderem.


Wiosna przynosi optymizm. Dla wszystkich, którzy chcą zrobić sobie prezent, przygotowałem nową ofertę - kompletny zestaw CA80 RCbus do własnego montażu w cenie CA80 mini. Poza formatem i liczbą płytek różnią się tylko wyświetlaczem. Żeby wyśrubować cenę musiałem na czymś zaoszczędzić. Oczywiście inne wyświetlacze też są dostępne i można skompletować swój zestaw modułów, albo wybrać któryś z przygotowanych przeze mnie. Obniżyłem też ceny wszystkich zestawów. Mam nadzieję, że ta wiadomość kogoś ucieszy.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Uruchamiamy CA80 na RCbus.

Magnetofon CA80.