Dopracowywanie rekonstrukcji MikSida.

  Poprawki w adresowaniu przystawki "bootloader" przyniosły oczekiwany rezultat. Praca krokowa działa poprawnie, więc wróciłem do MikSida. 

MikSid6.3
Praca z MikSidem.


Dodałem wyświetlanie wierzchołka stosu - osiem ostatnio zapisanych słów. Oczywiście nie każdy program tak bardzo jest aktywny, wiec nie wszystkie wyświetlane wartości są efektem pracy programu. Zrobiłem też wyświetlanie stanu wyświetlacza przed wejściem do monitora. Ponieważ mój program oddaje sterowanie komputerem oryginalnej pętli głównej monitora, w czasie pracy krokowej widać poprzedni krok. Nie testowałem jeszcze programów używających wyświetlacz, ale z analizy programu wynika, że będzie dobrze. Mam jeszcze kilka pomysłów na dodanie kolejnych funkcji, jednak zaczyna brakować RAM w ATmega32...

MikSid6.3 Stack Pointer.
Uruchamianie programu znowu jest proste.


Pewnie lepiej będzie napisać nową pętlę SID dla CA80 i dzięki temu zmniejszyć liczbę zmiennych globalnych. Albo zastosować inny mikrokontroler.

 


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Uruchamiamy CA80 na RCbus.

Magnetofon CA80.