Nowa płytka klawiatury dotykowej.

  Postanowiłem zmniejszyć koszt wykonania klawiatury. Kiedyś zrobiłem płytkę zawierającą tylko panel dotykowy i złącze wyprowadzające elektrody. Potrzebny był jeszcze moduł zawierający układ MPR121. Myślałem, że lutowanie układu scalonego o wymiarach 3 x 3 mm, jest zbyt trudne, ale czas mija i w końcu odważyłem się spróbować.

New touchpad for CA80
Testy nowej płytki.


Pierwsza próba dała zadowalający efekt - układ działał ale, tak jak się spodziewałem, przyciski były inaczej rozmieszczone (żeby nie lawirować ścieżkami, zmieniłem kolejność elektrod). Lutowanie też nie było idealne - musiałem nieco poprawić. Po modyfikacji programu działa bez zarzutu.

CA80 with new keyboard
Nowa odsłona klona.


Przy okazji przypomniał o sobie MIKSID...

 



Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Uruchamiamy CA80 na RCbus.

Magnetofon CA80.