CA80-mikro.

  Dzisiaj listonosz przyniósł paczki z płytkami. MIK89-extended mam wcześniej, niż się spodziewałem. 😊 Nie było zbyt wiele lutowania, więc szybko się z tym uporałem, jednak nie zobaczyłem "CA80" po włączeniu zasilania...😕

Minimalistic CA80
CA80 w minimalnej wersji.

 

Coś poszło nie tak. Obejrzałem płytkę, ale nie znalazłem niczego podejrzanego. Dopiero po chwili mnie olśniło - brakuje RESET-u. Nie ma ani R9, ani C5, ani żadnego układu, który by je zastępował. Uzupełniłem braki i od razu humor mi się poprawił. 😄

RC-RESET missing.
RC dodane na ZU64.

 

Przy okazji wypróbowałem czerwony wyświetlacz i klawiaturę ELWRO, którą wczoraj montowałem.

CA80 with ELWRO144 keyboard.
Przymiarka do ELWRO144.

 

P.S. Płytki można kupić na Allegro. Na razie w ograniczonych ilościach, ale postaram się to zmienić.

CA80 as sandwich.
Niestety otwory montażowe nie pasują do siebie.

Sandwich.
Płytki I/O użytkownika.

 

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Uruchamiamy CA80 na RCbus.

Magnetofon CA80.